69
  • Admin
  • 25 ژوئن 19
  • فیلم سینمایی ایرانی
  • هیچ نظر
دانلود رایگان فیلم یک کیلو و بیست و یک گرم

دانلود رایگان فیلم یک کیلو و بیست گرم با کیفیت 1080P Full HD + 720P HD + 480P

دانلود فیلم سینمایی یک کیلو و بیست گرم با فروش گیشه ۶۱٬۰۷۱٬۰۰۰ تومان

دانلود رایگان فیلم یک کیلو و بیست و یک گرم

ژانر: درام، اجتماعی | مدت زمان: 99 دقیقه

کارگران: رحیم طوفان | نویسنده: لیلا نیک زاد | تهیه‌کننده: وحید نیکخواه آزاد

سال ساخت: 1395 | اکران: 1397 | پخش در شبکه نمایش خانگی: 1398

موضوع فیلم سینمایی یک کیلو بیست گرم

یک اثر اجتماعی است و سه قشر از طبقه فرهنگی را کارشناسی و روایت می کند.

فیلم یک کیلو و بیست و یک گرم درباره مردی به نام بابک است که سرویس کار است; همسر او را که نقشش را لیلا زارع بازی می کند خیاط است.

یک روز بابک برای سرویس کردن به منزل مادر و دختری می رود باعث دردسر برای او می شود; سامان که نامزد دختر جوان است از راه می رسد و فکر می کند دختر قصد دارد به او خیانت کند; سامان با بابک درگیر می شود و در نهایت این درگیری باعث کور شدن چشم سامان می شود.

او طلب ۱۰۰ میلیون دیه می کند و همسر بابک که چشم به راه به دنیا آمدن فرزند سوم شان است به هر دری می زند تا این مبلغ را جور کند و …

بازیگران فیلم سینمایی یک کیلو و بیست گرم

لیلا زارع، سعید آقاخانی، فرشته صدر عرفایی، آناهیتا افشار، بابک انصاری، روشنک گرامی، مریم کاویانی، رهام مخدومی و سمیرا ذکایی، ساغر کیان راستی، مانلی اصفهانی

::. نقد فیلم یک کیلو بیست گرم .::

فیلم سینمایی یک کیلو و بیست گرم هم درست مثل فیلمهای قصه ها یا خانم ساخته تینا پاکروان سه داستان مجزا از هم دارد که هر کدام به ظرافت خاصی به هم مربوط می شوند. لیلا نیکزاد نویسنده 1کیلو و 21گرم تا پیش از این در کارنامه کاری خود فیلمنامه نویسی را تجربه نکرده بود البته او با نوشتن فیلمنامه فیلم یک کیلو و بیست و یک گرم توانست ثابت کند که میتواند در این عرصه هم موفق باشد; او یک نویسنده و رمان نویس است و قبل از این هم کتاب های او به چاپ رسیده است.

در کل به آن صورت شاهد کلیشه در داستان نیستیم; جز بعضی از جاها که دیالوگ های اضافی بچه های بابک را می شنویم که اگر آنها حذف می شد فیلم بدون نقصی را شاهد بودیم.

نویسنده با ظرافت خاصی داستان را در آورده است; بازیگرانی که برای این فیلم انتخاب شده اند خوب بوده و کارشان را به خوبی بلد هستند; لیلا زارع و سعید آقاخانی هم در کنار هم خوب درخشیدند.

جایی نوشته بود:

راستش اسم فیلم رو که دیدم یاد چندتا چیز افتادم که ممکن به این فیلم ربط داشته باشه یا نداشته باشد… اول یاد مواد مخدر افتادم… البته اگر این حجم مواد از کسی بگیرن اعدام رو شاخشه…
دومین چیزی که به یادش افتادم این ترازو هاست که تا گرم آخر رو نشون میدن که یا دقیقا که به سازنده و فروشنده خیر بده… یا فروشنده دستکاری کرده و این کارا عاقبت نداره… .
یا ترازو رو زیر باد پنکه میزارن باد می فروشن و یا به جنسشون اب میبندن که کارا هیچکدوم درست نیست

دانلود فیلم سینمایی یک کیلو و بیست گرم

از آنجایی که لینک دانلود رایگان این فیلم در هیچ سایتی قرار نخواهد گرفت; برای دانلود قانونی فیلم یک کیلو و بیست یک گرم از مرجع رسمی بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود قانونی با لینک مستقیم و اینترنت نیم بها

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *