99
  • Admin
  • 25 نوامبر 19
  • فیلم سینمایی ایرانی
  • هیچ نظر
دانلود غیر رایگان و قانونی فیلم چهار انگشت با لینک مستقیم با بازی جواد عزتی بدون سانسور

با کیفیت عالی 1080p بلوری و حجم کم

تماشای این فیلم به افراد زیر 12 سال توصیه نمیشود

دانلود رایگان فیلم چهار انگشتی با لینک مستقیم با بازی جواد عزتی

اکران: 1397 💚 نمایش خانگی: 1398 💚 ژانر: کمدی

نویسنده و کارگردان: حامد محمدی 💚 تهیه کننده: حمید پنداشته

💚 مدت زمان: 91 دقیقه 💚

چهار انگشت فیلمی به کارگردانی و نویسندگی حامد محمدی و تهیه‌کنندگی حمید پنداشته محصول 1397 است. فیلم چهار انگشت در کشورهای کامبوج، تایلند و ایران فیلمبرداری شده‌ است و در تاریخ 25 اسفند 1397 در سینماهای ایران اکران شده‌است. این فیلم سینمایی با رده بندی سنی 12+ اکران عمومی شد و دومین همکاری حامد محمدی با زوج جواد عزتی و امیر جعفری بعد از فیلم اکسیدان بود که این بار هم موفق ظاهر شدند تا این بار به فروشی بیش از 10 میلیارد تومان دست پیدا نمود.

💚💚💚

موضوع فیلم چهار انگشتی جواد عزتی ؟

ایستاده (با بازی جواد عزتی) به کمک احد فاتحه ای (با بازی امیر جعفری) می‌آید، تا با گرفتن مراسمی او را برای رفتن به سفر مکه همراهی کند، اما در واقع می خواهند به بهانه سفر زیارتی به تایلند بروند تا مشکل احد را حل کند و در آنجا مشکلاتی برایشان به وجود می آید…

فیلم چهار انگشت درباره سفر داماد یکی از دولتمردان به کامبوج و سپس به تایلند است و مشاورش نیز در این سفر کنار اوست.

🧑👩👲

بازیگران فیلم چهار انگشت  :

جواد عزتی، امیر جعفری، ماییداوی وییز و مونا فرجاد

🧑👩👲

سایر عوامل  چهار انگشت :

نويسنده و كارگردان: حامد محمدی، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت، تدوین :حسن ایوبی، طراح صحنه و لباس: ملودی اسماعیلی، طراح گریم: عظیم فراین، صدابردار: مهدی ابراهیم زاده، دستیار کارگردان و برنامه ریز: آلاله هاشمی، منشی صحنه: سعیده دلیریان،مدير توليد كامبوج : پانيسا انوديت، مدير تولید تايلند: تانادت پرادیت،مدير توليد ايران : رضا كريمى، جانشین تولید ایران: نادر ایمانی، انتخاب لوکیشن: اییام سامران، دستیارکارگردان: سویکون نیم اون، گروه فیلمبرداری: امیر پرچمی، مهدی قاسمی، یعقوب جهان پور، دستیار صدا: حمیدرضا محمودی، مدير پروژه: تهاناتپون سينپونكوئد ،مجری طرح: احسان ظلی پور، تهيه كننده: حمید پنداشته.

💚💚💚

تیزر سینمایی چهار انگشت

💚💚💚

💚💚💚

تماشای تکه هایی از فیلم چهار انگشت (کلیک کنید)

دانلود فیلم چهار انگشت با لینک مستقیم

</ دانلود رایگان فیلم چهار انگشتی />

💚💚💚

فیلم سینمایی چهار انگشت با بازی جواد عزتی و امیر جعفری به تازگی در شبکه نمایش خانگی به صورت اختصاصی از آپرا منتشر شده است و دارای حق کپی رایت می باشد. به همین دلیل در حال حاضر امکان دانلود رایگان فیلم ایرانی چهار انگشت با لینک مستقیم و یا از تلگرام وجود ندارد و شرعا حرام است.

مطمئن باشید در هیچ وبسایتی لینک دانلود رایگان فیلم سینمایی چهار انگشت را پیدا نخواهید کرد. پس با خیال راحت از بخش زیر به صورت قانونی و حلال دانلود کنید.

برای دانلود فیلم سینمایی چهارانگشت با لینک مستقیم و اینترنت نیم بها به صورت قانونی، بهترین کیفیت مناسب برای خودتان را در قسمت زیر انتخاب کنید.

دانلود با کیفیت فوق العاده BLURAY مناسب برای تماشا در پروژکتورهای سینمایی و سینمای خانگی با فرمت MKV:

کیفیت : BLURAY - حجم : 3.09GB - قیمت : 7,000 تومان

دانلود با کیفیت عالی HQ مناسب برای تماشا در در نمایشگر LCD:

کیفیت : HQ 1080p - حجم : 2.11GB - قیمت : 6,000 تومان

دانلود با کیفیت 1080p مناسب برای تماشا در تلویزیون:

کیفیت : FullHD 1080p | حجم : 1.53GB | قیمت : 5,000 تومان

دانلود با کیفیت 720p مناسب برای تماشا در لپ‌تاپ و تبلت:

کیفیت : HD 720p | حجم : 871MB | قیمت : 5,000 تومان

دانلود با کیفیت 480p مناسب برای تماشا در تبلت و موبایل:

کیفیت : HD 480p | حجم : 556MB | قیمت : 5,000 تومان

دسترسی به تمامی کیفیت های فیلم سینمایی چهار انگشت :

دسترسی به همه کیفیت ها | قیمت : 10,000 تومان

همچنین می توانید جهت دانلود قانونی فیلم چهار انگشت از طریق شماره گیری *780*232#  در موبایل خود و سپس وارد کردن عدد 8771 اقدام نمایید.

دانلود فیلم چهار انگشت رایگان با لینک مستقیم

::پشتیبانی::

در صورت نیاز به پشتیبانی از طریق یکی از روش های زیر با پشتیبانی تماس بگیرید:

  • در صورت داشتن هرگونه مشکلی در پرداخت، لطفا با پشتیبانی تلگرام در ارتباط باشید یا صفحه راهنما را بخوانید.
  • شماره پشتیبانی (ساعات اداری): 02126290305
  • امکاناتی در نظر گرفته شده است که به محض خرید، مبلغ پرداختی توسط مالک اثر یا اشخاصی از شرکت صاحب اثر قابل مشاهده است.
  • هر یک از فایل ها هم از طریق سروری در داخل ایران و هم سروری خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.
  • مصرف اینترنت برای دانلود قانونی از سرورهای IR نیم بها می باشد. کلیه اپراتورها موظف به اعمال هستند.

🧑👩👲

</ نقد فیلم چهار انگشت />

حامد محمدی بعد از ساخت اکسیدان، فیلم کمدی دیگری خلق کره و زوج کمدی موفق فیلم پیشین خود را در اثر جدید خود نیز به کار گرفته است. امیر جعفری و جواد عزتی زوجی هستند که به اصطلاح عام به هم می آیند و شیمی خوبی بین این دو بازیگر برقرار است. محمدی ترکیب دیگری از این زوج را در فیلم چهارانگشت آفریده و این بار به جای آنکه پدرش، منوچهر محمدی، در نقش تهیه کننده حضور پیدا کند، سکان تهیه کنندگی را به حمید پنداشته داده است.

چهار انگشت را باید اثری نگران کننده برای جریان کمدی سینمای ایران دانست. این نگرانی به هیچ وجه مربوط به کاراکترهای فیلم نیست، چرا که پیش از این نیز نگاهی کاریکاتوری، هجو‌ آمیز و ضد مردمی از قشر مذهبی در سینمای ایران بازنمایی شده است. در این فیلم باز هم با کاراکتر تیپیکال و تکراری امیر جعفری مواجه هستیم که در نقش یک میانسال مذهبی حکومتی ساده لوح، هوس باز و ریاکار ظاهر شده است. او در عین اینکه آیفون به دست دارد، شعار مرگ بر بیگانان سر می‌دهد.

🧑👩👲

 ادامه نقد فیلم چهار انگشت جواد عزتی

:::

حمید پنداشته پیش از چهارانگشت فیلم خانم یایا را تهیه کنندگی کرده بود و از آنجا که هر دو فیلم در تایلند روایت می‌شوند، به نظر می‌رسد که پنداشته روابط خوبی با تایلندی‌ها دارد! اما جدا از این مورد باید گفت که به علت عدم استقبال مخاطبین به فیلم یایا، نام پنداشته و سوژه سفر به تایلند فیلم برخی تماشاگران را به این واهمه سوق می‌دهد که نکند دوباره با فیلم بی سر و تهی همچون خانم یایا روبرو هستند؟ پاسخ سوال اینجاست که فیلم چهار انگشت ربطی به ژست و سوژه و فرم خانم یایا ندارد و دقیقا مسیری را می‌رود که برخی فیلم‌های کمدی امروزی می‌روند: شوخی با خط قرمزها و گذاشتن یک شخص (ترجیحا حاج آقای مذهبی مرتبط با بدنه حاکمیت) در کنار این خطوط.

فیلم چهارانگشت با برچسب بالای دوازده سال به اکران در آمده (البته این برچسب سر در برخی سینماهای نمایش دهنده فیلم نیست که جای تعجب دارد) و باید گفت که شوخی‌های جنسی و موارد مورد دار فیلم به پای اثری چون رحمان ۱۴۰۰ نمی رسد و با فیلمی خانوادگی تر روبرو هستیم.

همچنین بازی‌های دو هنرپیشه اصلی فیلم خوب و حساب شده است اما در کل با اثری ضعیف روبرو هستیم.

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *