219
  • Admin
  • 06 مارس 24
  • فیلم های خارجی
  • هیچ نظر
دانلود فیلم room service 2024 دوبله فارسی

کارگردان: Bobby Bonifacio Jr

IMDb: 6.2/10

فیلم room service 2024

ژانر: درام | محصول: فیلیپین

مدت زمان بدون سانسور: 47 دقیقه

دانلود فیلم room service 2024 با زیرنویس چسبیده

فیلم روم سرویس ۲۰۲۴ (room service 2024) درباره‌ی یک مهماندار روم سرویس دیوانه‌ی جنسی که تمایل جنسی به یک مهمان مرد مرموز اما مغناطیسی پیدا می‌کند می‌باشد که همیشه زنان مختلف را به اتاق خود می‌آورد.

فیلم سینمایی room service 2024 در ژانر درام به کارگردانی Bobby Bonifacio Jr و بازی Shiena Yu, Angelo Ilagan, Athena Moran در تاریخ January 16, 2024 در فیلیپین منتشر شد.

نقد فیلم room service 2024

در دنیای شلوغ و منحط یک هتل مجلل، با الکس، یک مهماندار اتاق هتلی سرزنده و بی بند و بار آشنا می شویم. همانطور که الکس به انجام کارهای روزانه خود، تمیز کردن و نگهداری از اتاق های مجلل می پردازد، خود را جذب جذابیت مرموز یک مهمان تکراری می کنند. این مهمان مرد اسرارآمیز و مغناطیسی که هویتش همچنان در فتنه پنهان مانده است، تمایل زیادی به آوردن مجموعه ای از زنان فریبنده به خانه مجلل خود دارد.

با گذشت روزها، کنجکاوی الکس به یک میل سیری ناپذیر تبدیل می شود و آنها را به مسیری برای کشف و اکتشاف خود هدایت می کند. این هتل به زمین بازی شهوت و وسوسه تبدیل می شود، با هر رویارویی بین الکس و مهمان مرموز، لایه ای از پیچیدگی را به روابط در حال تکامل آنها اضافه می کند.

در پس زمینه فضای مجلل هتل، روایت به پیچیدگی های میل انسانی، صمیمیت و خطوط مبهم بین خیال و واقعیت می پردازد. الکس با خواسته‌های خود دست و پنجه نرم می‌کند و در شبکه‌ای از احساسات حرکت می‌کند که از مرزهای پویایی متعارف مهماندار اتاق هتل فراتر می‌رود.

داستان به عنوان یک کاوش حسی و تفکر برانگیز در مورد اشتیاق، هویت و پیچیدگی های ارتباطات انسانی آشکار می شود. الکس و مهمان مرموز سفری را آغاز می‌کنند که هنجارهای اجتماعی را به چالش می‌کشد و مرزهای روابط متعارف را جابجا می‌کند.

در این داستان اغواگری و خودیابی، شخصیت‌ها با آسیب‌پذیری‌های خود مواجه می‌شوند و آنها را به رویارویی با پیچیدگی‌های عشق، شهوت و چشم‌انداز دائماً در حال تغییر ارتباطات انسانی سوق می‌دهند. با گسترش روایت، اتاق هتل به فضایی تبدیل می‌شود که در آن ممانعت‌ها ریخته می‌شوند و شخصیت‌ها با تأثیر عمیق خواسته‌های درهم‌تنیده‌شان دست و پنجه نرم می‌کنند.

این فیلم مجموعه‌ای غنی از احساسات را به هم می‌پیوندد و اعماق صمیمیت انسانی و ماهیت غیرقابل پیش‌بینی جاذبه را بررسی می‌کند. از طریق مجموعه‌ای از برخوردها که مرزهای بین شور و وسواس را محو می‌کند، شخصیت‌ها جذابیت مست کننده اسرار هتل را دنبال می‌کنند و در نهایت به نقطه اوج می‌رسند که عقاید از پیش تعیین‌شده عشق و ارتباط را به چالش می‌کشد.

+++

</ دانلود فیلم room service 2024 زیرنویس فارسی چسبیده />

:::

نسخه زبان اصلی فیلم room service 2024 بدون سانسور و با زیرنویس فارسی چسبیده به دلیل محتوای نامناسب قابل انتشار نیست.

</ دانلود فیلم room service 2024 دوبله فارسی />

+++

دوبله فارسی فیلم room service 2024 هنوز منتشر نشده است. به محض انتشار دوبله فارسی فیلم room service 2024 این بخش آپدیت خواهد شد.

دانلود با کیفیت فوق العاده BLURAY مناسب برای تماشا در پروژکتورهای سینمایی و سینمای خانگی با فرمت MKV:

دانلود با کیفیت عالی HQ مناسب برای تماشا در در نمایشگر LCD:

دانلود با کیفیت 1080p مناسب برای تماشا در تلویزیون:

دانلود با کیفیت 720p مناسب برای تماشا در لپ تاپ و تبلت:

دانلود با کیفیت 480p مناسب برای تماشا در تبلت و موبایل:

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *