28
  • Admin
  • 22 اکتبر 19
  • فیلم و سریال
  • هیچ نظر
دانلود برنامه persian got talent

برنامه استعدادیابی persian got talent

تمامی قسمت ها به صورت کامل

دانلود قسمت دوم پرشین گات تلنت

مسابقه استعدادیابی persian got talent

دانلود برنامه persian got talent در این صفحه قرار می گیرد. برای دانلود برنامه استعدادیابی persian got talent با لینک مستقیم و کیفیت عالی با رسانه دانلود رایگان همراه باشید.

برنامه استعدادیابی پرشین گات تلنت در حال آماده سازی ابتدایی است و به زودی پروژه ساخت آن با مجری گری سینا ولی الله وارد فاز های نهایی می شود.

‏مزدک میرزایی (گزارشگر فوتبال)، ابی (خواننده) و نارنین نور ()، مهناز افشار (بازیگر) داوران مسابقه استعداد یابی Persians got talent هستند. مجری این برنامه هم سینا ولی الله زاده است.

به گزارش رسانه دانلود رایگان و به نقل از ساینس هاب، هزینه های شبکه ماهواره ای MBC Persia توسط اشخاص وابسته به عربستان سعودی تامین می شود. شبکه MBC (مرکز تلویزیون خاورمیانه) شرکتی تلویزیونی عربی با مالکیت ولید البراهیم سعودی بوده و مقر اصلی آن در دبی است که شبکه ای فارسی با محتوای برنامه های متنوع سرگرمی و مخاطب جوانان فارسی زبان و ایرانی راه اندازی کرده است.

درباره منابع مالی ایران اینترنشنال، شفافیت کافی وجود ندارد. هرچند که علی اصغر رمضانپور (سردبیر و مدیر اجرایی ایران اینترنشنال)، پیش از راه اندازی این شبکه لندنی درباره وابستگی های مالی‌ ایران اینترنشنال گفته بود:

ما یک رسانه متعلق به بخش خصوصی هستیم. الان عمده رسانه های فارسی زبانی که در خارج از ایران فعالیت کرده و برای فارسی زبانان اقدام به پخش برنامه می‌کنند رسانه هایی هستند که به یکی از دولت ها و حکومت های خارجی وابسته هستند. ایران اینترنشنال نیوز اما این‌گونه نیست و به بخش خصوصی تعلق دارد.

علی اصغر رمضانپور (معاون فرهنگی وزارت ارشاد احمد مسجدجامعی در دولت اصلاحات) سردبیری و مدیریت اجرایی خبر و امور جاری شبکه ایران اینترنشنال را برعهده دارد. علاوه بر حضور صادق صبا و نوشابه امیری در این شبکه ماهواره ای، حسین رسام سردبیر و مدیر اجرایی برنامه های غیر خبری و محمد منظرپور دبیر خبر امریکای شمالی این مجموعه هستند.

آن طور که رمضانپور عنوان کرده، ریاست تلویزیون ایران اینترنشنال بر عهده راب بینون است که به همراه گروهی از موسسه دی ام ای مدیا (DMA Media)، مسئولیت راه اندازی تلویزیون را بر عهده داشته اند.   شرکت دی ام ای مدیا یکی از  شرکت هایی است که راه اندازی نهادهای رسانه ای و تلویزیونی از جمله بی بی سی فارسی را برعهده داشته است.

مسولیت نظارت بر پروژه راه اندازی تلویزیون بر عهده نبیل خطیب از روزنامه نگاران عرب بوده که زمانی هم مسولیت سردبیری شبکه العربیه را برعهده داشته است.

Download

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *