29
  • Admin
  • 04 دسامبر 19
  • فیلم و سریال
  • 0 بازدید
  • هیچ نظر
برنامه پرسش از شما پاسخ از مردک میرزایی

دانلود مصاحبه مزدک میرزایی در ایران اینترنشنال

در برنامه چند چند چهارشنبه ۱۳ آذر ۹۸ شبکه ایران اینترنشنال

دانلود برنامه پرسش از شما, پاسخ از مزدک میرزایی در شبکه ایران اینترنشنال چند چند

پاسخ های مزدک میرزایی به برخی پرسش های بینندگان

مزدک میرزایی قرار است، چهارشنبه شب (13 آذر 1398) ساعت 23 به وقت تهران در قالب یک برنامه تلویزیونی در شبکه ایران اینترنشنال به سوالات مردم جواب بدهد. پرسش از شما، پاسخ از مردک میرزایی. احتمالاً این پرسش و پاسخ در برنامه چند چند ایران اینترنشنال که هر شب ساعت یازده شب از این شبکه پخش می شود به روی آنتن خواهد رفت.

دانلود برنامه پرسش و پاسخ مزدک میرزایی در شبکه ایران اینترنشنال

برای دانلود فایل ویدیدئوی این برنامه 14 دقیقه ای با حجم 50 مگابایت از لینک زیر استفاده کنید:

دانلود با لینک مستقیم

همچنین می توانید از بخش زیر به صورت آنلاین مشاهده کنید:

:: شبکه ایران اینترنشنال چیست ::

به نقل از مشرق، تلویزیون ماهواره ای ایران اینترنشنال سال 1396 و در ایام انتخابات ریاست جمهوری ایران راه اندازی شده است. دفتر این رسانه فارسی زبان در لندن واقع شده است و اکثر پرسنل آن از اعضای سابق بی بی سی، صدای آمریکا و منوتو هستند.

به گزارش رسانه دانلود رایگان و به نقل از ساینس هاب، هزینه های شبکه ماهواره ای MBC Persia توسط اشخاص وابسته به عربستان سعودی تامین می شود. شبکه MBC (مرکز تلویزیون خاورمیانه) شرکتی تلویزیونی عربی با مالکیت ولید البراهیم سعودی بوده و مقر اصلی آن در دبی است که شبکه ای فارسی با محتوای برنامه های متنوع سرگرمی و مخاطب جوانان فارسی زبان و ایرانی راه اندازی کرده است.

علی اصغر رمضانپور (معاون فرهنگی وزارت ارشاد احمد مسجدجامعی در دولت اصلاحات) سردبیری و مدیریت اجرایی خبر و امور جاری شبکه ایران اینترنشنال را برعهده دارد. علاوه بر حضور صادق صبا و نوشابه امیری در این شبکه ماهواره ای، حسین رسام سردبیر و مدیر اجرایی برنامه های غیر خبری و محمد منظرپور دبیر خبر امریکای شمالی این مجموعه هستند.

آن طور که رمضانپور عنوان کرده، ریاست تلویزیون ایران اینترنشنال بر عهده راب بینون است که به همراه گروهی از موسسه دی ام ای مدیا (DMA Media)، مسئولیت راه اندازی تلویزیون را بر عهده داشته اند.   شرکت دی ام ای مدیا یکی از  شرکت هایی است که راه اندازی نهادهای رسانه ای و تلویزیونی از جمله بی بی سی فارسی را برعهده داشته است.

مسولیت نظارت بر پروژه راه اندازی تلویزیون بر عهده نبیل خطیب از روزنامه نگاران عرب بوده که زمانی هم مسولیت سردبیری شبکه العربیه را برعهده داشته است.

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *