55
  • Admin
  • 18 ژوئن 19
  • فیلم و سریال
  • هیچ نظر
دانلود فیلم современная золушка

فیلم ایرانی современная золушка با کیفیت عالی

دانلود فیلم современная золушка دوبله فارسی

دانلود رایگان فیلم современная золушка

درباره فیلم современная золушка

انیمیشن سیندرلا مدرن

دانلود رایگان فیلم современная золушка

دانلود فیلم современная золушка ، درباره فیلم современная золушка ، دانلود فیلم ایرانی современная золушка ، دانلود فیلم современная золушка دوبله

::::درباره فیلم современная золушка :::

پس از آلیس در سرزمین عجایب و مالیفیسنت، دیزنی همچنان بدنبال بازتولید انیمیشن‌های کلاسیکش است; داستان سیندرلا با کفش‌های بلورین بعد از ۶۰ سال از جدیدترین کارهای دیزنی است.

تقریبا همه‌ی عوامل تولید فیلم سیندرلا در جشنواره فیلم برلین حاضر بودند جایی که انیمیشن سیندرلا در بخش خارج از رقابت این جشنواره به نمایش درآمد.

هلنا بونهام کارتر, بازیگر می گوید:

خیلی جالب است که کاری بدون جلوه های ویژه انجام شود; بدون استفاده از تکنیک‌ها صفحه آبی بخاطر اینکه فیلم‌های بزرگ دیزنی; و اساسا هر فیلمی با بودجه های کلان; پر از این تکنیک‌هاست و شما همواره روبروی یک صفحه سبز هستند و باید همه چیز را تصور کنید; اما این بار ما همه چیز را بطور واقعی داشتیم. من حتی یک کدو تنبل بزرگ داشتم; یک کدو تنبل باد کرده برای بخشی از فیلم.

دانلود رایگان فیلم современная золушка

لیلی جیمز نقش سیندرلا را بازی میکند و ریچارد مدن در نقش پرنس, عاشق سیندرلا می شود.

ریچارد مدن می گوید:

این یک رابطه‌ی واقعا مدرن است و واقعا شبیه انیمیشن‌هایی نیست که پسر داستان به این سو و آن سو می‌رود و در پایان روز سوار بر اسب; دختر غمگین و پریشان را نجات می‌دهد.شما ۲ جوان را می بینید که همراه با هم با مسائلشان روبرو می‌شوند.

کیت بلانشت, هنرپیشه‌ی معروف هم موافق است که انطباق با واقعیات زندگی چیز متفاوتی به این داستان افزوده است; او می گوید:

چیزی که من درباره‌ی این روایت از سیندرلا دوست دارم این است که شما واقعا می‌فهمید چه چیزی سیندرلا را به جلو پیش می برد; چیزی که من تاکنون در هیچ نسخه‌ای از این داستان یا داستان‌های افسانه ای ندیده‌ام.

درباره فیلم современная золушка

آنچه که دیسنی در این بازسازی سیندرلا به آن علاقمند است بازگشت سرمایه است; فیملی که هزینه های هنگفتی داشته است. فیلم سیندرلا مدرن که در جشنواره‌ی فیلم برلین به نمایش درآمده; واز ماه مارس بر روی پرده‌های سینما می‌رود.

::. تریلر فیلم современная золушка .::

دانلود تریلر با لینک مستقیم

::: دانلود فیلم современная золушка :::

به زودی

Download

دانلود زیرنویس فارسی فیلم современная золушка

به زودی

لینک های دانلود فیلم современная золушка دوبله فارسی به زودی قرار خواهد گرفت; این صفحه را در علاقمندی های مرورگر ذخیره کنید.

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *