41
  • Admin
  • 08 دسامبر 19
  • فیلم و سریال
  • هیچ نظر
دانلود برنامه هتریک مزدک میرزایی

برنامه ورزشی هتریک با مجری گری مزدک میرزایی

دانلود برنامه هتریک با لینک مستقیم

دانلود برنامه هتریک مزدک میرزایی

زمان پخش برنامه هتریک

شنبه هر هفته ساعت 22 به وقت تهران

ساعت 18:30 به وقت گرینویچ

برنامه هتریک مزدک میرزایی با این شعار آغاز شده است: فوتبال، این پدیده جذاب اجتماعی و برنامه ای که به متن و حواشی آن می پردازد. به هت تریک با مزدک میرزایی خوش اومدید.

به ادعای شبکه ماهواره ای فارسی زبان ایران اینترنشنال، هت تریک برای آنالیز بازی های لیگ برتر فوتبال ایران، از تکنولوژی جدیدی استفاده کرده که برای نخستین بار در یک رسانه‌ فارسی زبان به کار گرفته شده است.

+ دانلود قسمت اول برنامه هتریک  (16 آذر 98) +

در قسمت اول برنامه هتریک با مجری گری مزدک میرزایی، محمد تقوی بازیکن پیشین تیم ملی و استقلال تهران و همچنین مربی تراکتور سازی تبریز در سال گذشته به آنالیز فنی دیدارهای مهم هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران می پردازد. همچنین زهرا علیپور هم تازه های مربوط به رسانه های اجتماعی را با مخاطبان این برنامه در میان می گذارد.

در بخشی از قسمت اول برنامه هتریک به تحلیل صحنه‌‌ های داوری هفته سیزدهم لیگ برتر ایران با جمال هورن، مسئول کمیته داوران شهر لندن پرداخته شد.

از دیگر آیتم های قسمت اول برنامه هت تریک می توان به تحلیل فنی و بررسی آمار بازی استقلال تهران و شهرخودرو خراسان و همچین بازی ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس تهران اشاره کرد.

برای دانلود گلچین قسمت اول برنامه هتریک مزدک میرزایی به مدت 12 دقیقه (پخش شده در تاریخ 16 آذر 1398) بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود قسمت اول هتریک با لینک مستقیم - حجم 41 مگابایت

همچنین می توانید پیش از دانلود، آن رامشاهده کنید:

+ دانلود قسمت دوم برنامه هتریک (23 آذر 98) +

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *