18
  • Admin
  • 11 دسامبر 19
  • وبلاگ
  • 21222 بازدید
  • هیچ نظر
ماجرای صحنه ی اعدام محسن لرستانی خواننده چیست؟

ماجرای بازنشر و دانلود فیلم حکم اعدام محسن لرستانی خواننده

آیا حکم اعدام محسن لرستانی صحت دارد ؟

صحنه ی اعدام محسن لرستانی خواننده - ماجرای دانلود فیلم اعدام محسن لرستانی خواننده

محسن لرستانی 12 اسفندماه سال 97 در منزل مادرش در سعادت آباد بازداشت شد و از آن موقع تا الان در زندان به سر می برد و دائم شایعات مختلفی پیرامون او شکل می گیرد. در این مدت حتی شایعاتی مبنی بر به قتل رسیدن محسن لرستانی در زندان نیز منتشر شده بود.

اما یکی از مهمترین شایعاتی ک با توجه به اتهام  “افساد فی‌ الارض” شکل گرفته است بحث صدور حکم اعدام محسن لرستانی خواننده معروف است.

کاظم حسینی وکیل او، می گوید محسن لرستانی، به ایجاد یک گروه اینستاگرامی ویژه افراد تراجنسی (ترنس) متهم شده و به همین دلیل با اتهام افساد فی‌ الارض روبرو است.

به همین دلیل است که هر از چند گاهی شایعه ی اعدام شدن محسن لرستانی در شبکه های مجازی مطرح می شود، اما توجه داشته باشید که هیچکدام از اینها صحت ندارند.

ماجرای فیلم صحنه ی حکم اعدام محسن لرستانی خواننده

متاسفانه یک فیلم با عنوان کلیپ اعدام محسن لرستانی در برخی صفحات مجازی دست به دست می شود و به محسن لرستانی نسبت داده می شود که به هیچ وجه صحت ندارد. و این اقدامات تاسف برانگیزی برای جذب چند فالور و ممبر انجام می شود.

شاید برای تک تک شما هم پیش بیاید که در کمال ناباوری آماج حملات قضاوت دیگران قرار بگیرید و با چشمان باز ناظر فروپاشی شخصیت، غرور و جایگاه اجتماعی خود و نابودی کانون گرم خانواده خود باشید. باز این سوال بی جواب.

به راستی به چه قیمتی؟

این روزهای دنیای مجازی برای بعضی از این آدم ها آنقدر سخت نیست که به راحتی بتوانند چیزی را که شاید با چشم خود ندیده اند را مورد قضاوت خود قرار داده و به سادگی هرچه بیشتر آن را منتشر کنند، تنها به دلیل اینکه فالورهای خود را به به اعداد بالاتر برسانند. غافل از اینکه انسانی از بین می رود تا صفحه ای بیشتر دیده شود.

کافی است در این روزگار فردی با تلاش خود به جایگاهی برسد و کمی شناخته شود، آنگاه است که مورد قضاوت های درست و نادرست از سوی مردم قرار می گیرد.

شاید برای شما هم اتفاق بیفتد!

پس آنچه را برای خود می پسندید برای دیگران نیز بپسندید و آنچه را که برای خود نمی پسندید برای دیگران نیز نپسندید. بیایید از این به بعد از انتشار و بازنشر محتواهایی که از صحت و سقم آن اطلاع درستی نداریم خودداری کنیم.

و این قصه جدیدی نیست که شخص معروفی به این چالش کشیده می شود، این بار محسن لرستانی در این دام گرفتار شده است و گناهش این است که غریبه ها زندگی او را نقل قول و نقل مجالس می کنند بی آنکه اطلاعاتی از آنچه اتفاق افتاده است داشته باشند.

در شایعات منتشر شده آمده است که حکم اعدام محسن لرستانی توسط قاضی علیمردانی تایید شده است درحالی که پرونده محسن لرستانی در شعبه 28 دادگاه عمومی و انقلاب تهران به ریاست قاضی مقیسه در دست بررسی است و هنوز حکم پرونده صادر نشده است.

وکیل محسن لرستانی  درباره شایعات مطرح شده گفته است که: این خبر کاملا شایعه است و اعدام موکل خود را تکذیب می کنم. 12 بهمن جلسه رسیدگی به پرونده محسن لرستانی برگزار می شود و پس از رسیدگی حکم صادر خواهد شد.

برای کسب اطلاعات دقیقتر در رابطه با ماجرای اعدام محسن لرستانی بر روی لینک آبی شده کلیک کنید.

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *